Wat mensen zeggen
Een prachtig museum met veel informatie over de oorlog hier in de streek.
Zeer mooi opgesteld en met de duidelijke uitleg bij enkele vitrines is mooi gedaan. Ook de vriendelijke ontvangst is mooi meegenomen.
Sommige Franse musea zouden hier veel van kunnen leren.
Een knappe uitstap waard , ik kom zeker nog eens terug .

Wij moesten over dit museum een video kijken met een opdracht erbij.
Dit was een emotioneel verhaal maar zeer inspirerend!
Absoluut een uitstekend museum waar veel te zien is en de displays zijn fenomenaal en zien er levensecht uit.
De uniformen zijn ook weer fenomenaal en ik kan alleen maar zeggen dat je ze moet bezoeken.
Zeer mooi museum.
Veel te zien en een heel goede uitleg via audio.
Een aanrader voor wie geïnteresseerd is in het oorlogsgebeuren.
Het is een gezellige plaats
Voor een privécollectie is het opmerkelijk hoeveel artefacten er worden tentoongesteld.
Er werd ons uitgelegd hoe het museum was begonnen door de eigenaar en hoe zijn zonen het hebben voortgezet.
Het personeel is erg behulpzaam en geeft je een welkom gevoel.
Een bezoek meer dan waard
Goed historisch museum met volledige en gedetailleerde informatie
Verrassend.
Een prachtige verzameling met unieke stukken, heel mooi uitgestald.
Wat een levenswerk!!!

Vandaag het museum bezocht als oude motorrijders.
Goed onderhouden zeer interessant museum.
Personeel informatief en vriendelijk.
Zou het ten zeerste aanbevelen
Een prachtig museum met veel informatie over de oorlog hier in de streek.
Zeer mooi opgesteld en met de duidelijke uitleg bij enkele vitrines is mooi gedaan. Ook de vriendelijke ontvangst is mooi meegenomen.
Sommige Franse musea zouden hier veel van kunnen leren.
Een knappe uitstap waard , ik kom zeker nog eens terug .

Zeer mooi museum.
Veel te zien en een heel goede uitleg via audio.
Een aanrader voor wie geïnteresseerd is in het oorlogsgebeuren.
Goed historisch museum met volledige en gedetailleerde informatie
Wij moesten over dit museum een video kijken met een opdracht erbij.
Dit was een emotioneel verhaal maar zeer inspirerend!
Het is een gezellige plaats
Verrassend.
Een prachtige verzameling met unieke stukken, heel mooi uitgestald.
Wat een levenswerk!!!

Absoluut een uitstekend museum waar veel te zien is en de displays zijn fenomenaal en zien er levensecht uit.
De uniformen zijn ook weer fenomenaal en ik kan alleen maar zeggen dat je ze moet bezoeken.
Voor een privécollectie is het opmerkelijk hoeveel artefacten er worden tentoongesteld.
Er werd ons uitgelegd hoe het museum was begonnen door de eigenaar en hoe zijn zonen het hebben voortgezet.
Het personeel is erg behulpzaam en geeft je een welkom gevoel.
Een bezoek meer dan waard
Vandaag het museum bezocht als oude motorrijders.
Goed onderhouden zeer interessant museum.
Personeel informatief en vriendelijk.
Zou het ten zeerste aanbevelen
Deel jouw ervaring
Heb je onlangs het For Freedom Museum bezocht? We horen graag wat je ervan vond! Jouw ervaringen zijn waardevol en kunnen anderen helpen bij het plannen van hun bezoek. Neem even de tijd om jouw indrukken, observaties en eventuele hoogtepunten te delen.